Hemma efter en lång dag

Publicerad 2011-08-19 20:05:45 i Allmänt

Spenderade förmiddagen i Täby centrum, var där mellan 9.30-13.30 hann med både fukost på McDonalds, massor av shopping och fika. Sen hämtade vi upp Hampus och svärmor för att sen åka vidare mot Barkarby, fick tag på skor till Hampus och ett besök leksaksaffären innan vi gick till Ikea.
Blev middag för oss där så vi var inte hemma förrän närmare kl.19. Håller på att packa upp det vi har shoppat och så tänkte jag börja plocka fram allat som är urväxt. ska fota och lägga upp på tradera så mycket som möjligt. Skönt att bli av med allt som annars bara blir liggande och tar plats.
Barnen satte sig i soffan nu för att titta på en barnfilm som precis började på 4:an :) Ska sätta mig hos dom en stund också för lite fredagsmys.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela