Hemma efter en lång jobb dag

Publicerad 2011-08-28 19:08:46 i Allmänt

Blev längre dag än planerat idag, helt slut nu. Förts trode jag att jag kände mig lite trött sen gårdagen, blev ganska så sent men nu tror jag tyvärr att jag börjar bli sjuk. Ont i halsen, kliar i ögonen och jätte ont i muskelfästena i nacken som jag brukar få i samband med förkylningar. Känns inte alls något vidare :(
Får bli en lugn kväll i soffan idag med Magnus, tänkte fixa lite god plockmat och titta på engelska wallander. Om vi håller oss vakna....

Ska iallfall följa mina Tradera auktioner med spänning ikväll, de går ut runt midnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela