Hemma igen

Publicerad 2011-08-09 18:56:34 i Allmänt

Helt slut, slut i kroppen och huvudet. Hade utan tvekan kunnat gå och lägga mig för natten nu, men jag kämpar för att hålla mig uppe. Ljudnivån på Lek & Bus är verkligen hög, man blir slut av att bara sitta där. Barnen har sprungit omkring ordentligt och var så nöjda och glada. Hampus somnade på soffan 18.30, han verkar sova för natten.
Nu fixas det med middag här hemma, ska prova ett nytt recept som jag såg i Nillas matblogg. Det doftar väldigt gott från köket så det ska bli spännande attt smaka.
Sen hoppas jag på filmmys ikväll igen, behöver vila mina stackars ben som inte är vana att gå så här mycket som jag gjort idag och igår. Har kört mycket vagn nu också då jag inte har bilen och det känns rejält i nacken, vetekudden åker nog fram ikväll.
Ska se efter sen om det blev någon bild från dagen, osäker på om kameran hängde med i barnens fart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela