Hemma sent ikväll

Publicerad 2011-08-14 23:55:09 i Allmänt

Kom inte hem förrän kl.23.30. Var totalt kaos för att komma ut med bilen från Ulriksdal. Barnen sov ohc jag fick hjälp upp med dom av Sofie, Magnus släpte vi av vid tunnelbanan då han skulle in till stan för att möta upp några gamla arbetskompisar.

Kvällens show var lite sådär, seg start, sen blev det lite bättre men aldrig någon riktig fart på det. Linda Bengtzing var väl undantaget, hon fick verkligen hela publiken att ställa sig upp :) Sista kvarten så körde dom final, och då var det Diggiloo som det ska va! Det var drag och hela publiken stod upp och dansade, sjöng och klappade händerna :)  Det var den känslan det var när vi gick på Diggiloo för 2 år sedan, även då det regnade ganska rejält det året så var det drag i hela showen och dom fick med sig publiken ordentligt.
De hade skippat schlagern nästan helt i år, vilket var en rejäl miss enligt mig. Sen var Thomas Dileva där, behöver jag säga mer.... Han fick köra massor av låtar själv, hans egna "hits" och det fick knapt dom andra artisterna göra :(
Är iallafall nöjd över kvällen, trevligt att vi kom iväg hela familjen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela