Imorgon är vi lediga

Publicerad 2011-08-21 23:22:04 i Allmänt

Jag och barnen har visserligen varit lediga hela helgen men imorgon så är även Magnus ledig :)
Vi planerar att åka till Vilundabadet på förmiddagen och förmodligen så blir det bio på eftermiddagen. vi tänkte gå och titta på Cars. Får se hur det går med Hampus, sist gick det itne alls men det var 1 år sedan.
Jag ska iallafall börja dagen med att åka till jobbet en liten stund, prata/fika lite med min chef som jag inte har träffat på hela sommaren. Får se om det kanske blir någon god middag med vin imorgon också, blir ju som vår helg då vi jobbar som vi gör.

Idag tog vi det bara lugnt hela förmiddagen, sen blev det en liten tur till Täby C. och efter det middag hos min mamma. Alladeles lagom söndags sysselsättning.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela