imorgon så startar hösten på riktigt

Publicerad 2011-08-28 23:38:33 i Allmänt

Känns som så iallafall, imorgon så drar allt igång ordentligt i skolan och på dagis. Jag kommer börja jobba mycket mer nu och sen kommer även trampolin och gympa träningarna igång. Själv ska jag komma igång med träningen också och även Magnus ska börja träna på vilunda nu i höst.
Imorgon så har båda barnen skogsdag, Jennifer ska ha frukt eller smörgås med sig varje dag till skolan så imorgon blir det ingen större skillnad i planeringen men Hampus ska börja ha liten matsäck med sig varje måndag. På måndagar på dagis så går dom till skogen under förmiddagen, dom ska då ha med sig något litet att äta och dricka. Hampus ser så otroligt mycket fram emot morgondagen :)

På tok för trött nu så jag får be om ursäkt om det blev lite svamligt ;) Nu ska jag gå till säng så man orkar med morgondagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela