Jennifer

Publicerad 2011-08-11 16:29:36 i Allmänt

Så skönt att hon verkar ha kommit in bra på fritids, hon trivs verkligen :) Pratade med en av killarna som jobbar på fritids idag, han har en dotter som ska börja i samma klass som Jennifer som inte heller kände någon innnan hon kom dit. De hade tydligen funnit varandra idag, de hade frågat om de får komma hem och leka hos varandra redan :) Hon verkar vara en jätte söt och snäll tjej så det är roligt.

Nu är Jennifer iväg och leker hemma hos Linnea, får se när jag ska gå och hämta henne. Hampus somnade på soffan precis, känns inte så lovande inför kvällen men han har varit trött hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela