Längtar till imorgon

Publicerad 2011-08-02 12:25:56 i Allmänt

Jobb idag igen men sen är vi lediga i 2 dagar :) Jag och Magnus är barnfria, barnen ska vi lämna imorgon förmiddag hos min mamma och vi kommer inte hämta dom förrän på torsdag.
Jag och Magnus ska till Såstaholm http://www.sastaholm.se/  ska bli jätte trevligt, hoppas på masor av god mat  då restaurangen är känd för att ha väldigt bra mat. Frukostuffén ska också vara riktigt bra :)
Såg att de byggt en veranda ut mot vallentunasjön, där planerar jag att sitta i solen och njuta av en drink, eller kanske morgonkaffet :)
Vi kommer börja dagen med att åka in tillstan och gå på spa behandling, ska bli så härligt. Tog en kort behandling då Magnus inte vill hänga med, han skulle gå och hämta sin dricks från förra jobbet (så kan han komma och betala sen :) ) Vi tänkte börja med att äta lunch tillsammans, får se var det blir.
Vi kommer hämta barnen runt 12 på torsdag, får se vad vi hittar på då. Har hela dagen ledig så vi får väl packa iordning badkläder om vädret tillåter annars gört vi något annat kul. Kanske ett beök på Rönningeby när vi ändå är i Täby.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela