Lite bilder från förra tisdagen

Publicerad 2011-08-01 21:02:02 i Allmänt

Förra tisdagen vr då vi skulle ha gått på skansen och tittat på allsång men hamnade i vasaparken tillsammans med Nilla, Claes och barnen.
Jag, Magnus och barnen gick sedan till Magnus förra jobb på Berns (han började på nytt jobb idag) och åt underbart goda desserter.



Hampus lärde sig att ta sig upp för klätterväggen själv :)



Han tycker verkligen om att cykla



Jennifer som först inte ville vara med på bild



Men sen ändrade hon sig :)
Hon fick en underbart god hallonsorbet som låg på nästan en liter jordgubbar, portionen ser liten ut på bilden!



Jag och Magnus beställde in en Bonbon (tror jag att det hette) en härlig blandning av tryfflar av olika slag, hemmagjorda kakor, bär och hemmagjord marmeladgodisar.



Och så blev det en klassisk Creme Brule



Självklart en god kaffedrink till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela