Lördag

Publicerad 2011-08-20 13:32:02 i Allmänt

Seg start på dagen blev det, min nacke är inte alls med mig just nu. Magnus har åkt till jobbet och jag och barnen är kvar hemma, håller på att fortsätta med projektet att rensa ur all kläder och skor.
Ska glra en paus nu för att åka och lämna Jennifer på kalas, under tiden hon är där tror jag att jag och Hampus åker och handlar lite gott till kvällen.
Ska fortsätta som sagt eftermiddagen med att rensa ur, fick upp en del på Tradera inatt så det är på gång :)
Har ett par helt nya vinterkängor i skinn med fårull i, strl.26 som jag tänkt sälja. Säg till om ni behöver! Skor är så bökigt att sälja på Tradera tycker jag, svårt med frakten.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela