Min söta tjej

Publicerad 2011-08-23 13:34:31 i Allmänt

Tyvärr så hade jag bara mobilen med mig så jag kan inte nu visa fler bilderfrån dagen men mår göra något mer mms inlägg senare. Dom var 8 barn tror jag idag under fotograferingen, de höll på i ca.1,5 timme. Fotografen var verkligen jätte bra och barnen hade jätte roligt. Jennifer verkade gilla att stå framför kameran :) Stort leeden hela tiden och gjorde precis som hon blev tillsagd att göra. Hon var i vattnet i 2 timmar, fick knapt med henne hem och hon som har varit en badkruka! Simmade runt på den djupa delen hela tiden men det gick jätte bra, hon fick ha armpuffar då hon precis lärt sig att simma.
Om några veckor så kommer de börja lägga ut lite bilder på Medleys hemsida sen kommer det under hösten komma upp mer reklam på badet och i tidningen med bilder från dagen.

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-08-23 22:12:22

Åh vad kul!!! Ser fram emot att få se Jennifer lite här och där :-)

Vet du om min bror ska fira sin födelsedag och i så fall var och när?

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-08-23 22:12:34

Åh vad kul!!! Ser fram emot att få se Jennifer lite här och där :-)

Vet du om min bror ska fira sin födelsedag och i så fall var och när?

Postat av: Nettan

Publicerad 2011-08-24 13:42:19

Visst ska det bli kul! :)

Vi har pratat liteo m att kanske slå ihop det och fira någon gång imellan våra födelsedagar. Inget helt bokat ännu, men det måste bli en jämn helg då jag jobbar. Så alternativen är inte så många.

vi avvaktade lite med hur det blev med flytt, tyvärr fick vi inte radhuset vi ville ha. Men nu kanske vi kan få åka på semester i oktober istället :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela