Molo overaller

Publicerad 2011-08-21 23:33:33 i Allmänt

Har som sagt lagt upp en hel del auktioner på Tradera nu under helgen.
Förberedde även foto på förra årets overaller från Molo, tänkte inte lägga ut dom förrän om en månad.
Men om någon är intresserad så hojta till! Den blå är i strl.98 och den lila i 116. Båda i jätte fint skick, de är verkligen slitstarka, varma och vattentäta. Toppenoveraller!

 


Har också en jätte fin svart Nova Star jacka, man jag lyckades med att få ett litet hål i den idag då jag skulle få bort ett band som en reflex hade suttit fast i. Så typiskt mig, Hampus hade den hela förra vintern utan att det ens syns. Bilder på modellen finns i tidigare inlägg men den jag har här hemma är svart i strl.98
Tänkte be min mormor om hjälp att fixa till hålet, så det kommer nog inte ens att synas när hon har fixat till den.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela