Nu blir det film mys för mig och Hampus. K...

Publicerad 2011-08-20 16:53:06 i Allmänt

20110820008 (MMS)

Nu blir det film mys för mig och Hampus. Köpte en ny Cars film idag så den ska vi titta på :) Hampus har dukat upp tre små skålar med godis och fått lite saft, själv har jag precis kokat en kanna kaffe som ska drickas upp. Jennifer hämtade vi upp från kalaset och så körde vi hem linnea som också var där. Jennifer blev sen kvar hemma hos Linnea och det verkar som om hon även skulle få följa med dom och bowla ikväll :) Nu ska jag mysa med min lilla kille :) trevlig lördag kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela