Nyttigt gott

Publicerad 2011-08-16 13:48:43 i Allmänt

Förra veckan är jag och Magnus satt och tittade på film så fixade Magnus iordning ett stort fruktfat. Jätte gott ohc fräsht, mycket nyttigare och godare än chips eller annat onyttigt som det oftast blir på kvällen.
Det här borde vi göra oftare! För något år seda när Jennifer gick på dansskola på fredagar och Magnus jobbade kväll varje fredag så åkte jag alltid och köpte massor av frukt och bär som jag och Jennifer hade till fredagsmyset. Jennifer föredrog det framför godis, chips eller liknande.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela