radhus

Publicerad 2011-08-08 18:50:29 i Allmänt

Idag fick vi meddelande om att vi blivit erbjudna radhus som vi så gärna vill ha! :)
Hörde genast av mig med ett sms, tänkte att om det är någon som precis börjat jobba efter semestern så vill jag inte störa på förmiddagen om dom jobbar. Vi har fortfarande inte fått något svar.
Vi hade väl en liten förhoppning om att få svar direkt att dom var lediga och vi kunde komma förbi redan idag. I och med att vi gick hem från Fresta så gick vi förbi omrdået där huset ligger, så vi kikade på det och då sitter dom som bor där på tomten. Men varför hör dom inte av sig?
Vi får ta och ringa till dom under kvällen, hade inte schema med oss när vi var ute så det hade ändå varit svårt att bestämma tid om vi som sagt inte hade kunnat komma dit idag. Då jag vet att vi kommer jobba om varandra den här veckan så finns det inte så många tillfällen för oss att åka dit :( Vill inte gå miste om den här chansen nu.
Skulle vara så härligt med ett radhus, dessutom var det hörntomten så det var lite extra stor inhängnad tomt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela