Så stolt över min duktiga tjej!

Publicerad 2011-08-25 22:56:23 i Allmänt

Idag när jag hämtade Jennifer i skolan så var hon snabb att hämta sin skrivbok för att visa mig :)
Hon hade gjort slut på alla askar med ord på 3 bokstäver och hade gått vidare till längre ord, hon hade hunnit med många sidor i boken, i den takten så kommer boken vara slut nästa vecka. Verkar fortfarande bara som om det är hon av förskoleklassbarnen som fått böjra med skrivboken, de andra höll på med andra uppgifter. Jennifer går i en blandad klass med förskolebarn och 1-åringar. Tror att det var 9st förskolebarn och 10st 1:or. De har två stycken lärare, känns jätte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela