Sen kväll igen

Publicerad 2011-08-30 21:31:35 i Allmänt

Idag kom jag och hämtade barnen hos deras farmor kl.19.15. Dom hade haft det jätte rba och hade fått laga pannkaka och varit ute massor, men Hampus var jätte trött när jag kom. Han sa direkt,- mamma jag vill sitta i bilen nu. Jennifer däremot hade nog gärna stannat kavr en stund till, hon höll på att hjälpa till att rensa rabatten tror jag.
Igår kom jag hem 19.30, då sov Hampus redan. Skönt då jag kunde ta det lite lugnt efter jobbet men tråkigt att inte hinna träffa honom och  få säga godnatt, fick iallfall sällskap av honom inatt dp han kom in till mig.
Imorgon så jobbar jag till kl.17, så då borde iallfall båda barnen vara vakna när jag kommer hem :) Men vi behöver barnavkt imorgon me, barnen verkar inte ha någoting emot det men Jennifer tyckte att det var lite tråkigt att hon inte kunde visa mig vad hon gjort i skolan :( Dom hade fått sina planeringsböcker idag och hon hade redan gjort 3 punkter idag. Övningar där man skulle lära sig udda och jämna tal, vilket hon kunde utan problem :) Räkna och skriva alla siffror upp till 100 och så var det något klurigt memory. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela