Sko shopping!

Publicerad 2011-08-26 09:11:07 i Allmänt

Var iväg till Stinsen en liten stund igår, gick då in på Vincent som hade rea :)
Hittade dessa skor på rean och betalade bara 150:- för dom, ordinari ligger på 500:-
Dom här skorna har jag köpt varje höst till barnen, de är de bästa hlstkorna som jag har hittat. De andas och håller värmen dessutom är dom vattenavvisande. Lätta för barnen att själva ta av och ppå då det är karborrknäppning. Hampus blev jätte glad när han fick dom :) Men jag hoppas att vi får vänta några veckor till innan det ä dags att ta fram höstskorna.




Skippade Vincent skorna till Jennifer i år och köpte ett par tuffa höstkängor till henne från Din Sko istället.
Dom såg ut att vara väldigt bra men vi får väl se, känns som en chansning när ma nhanldar där. Vissa skor har gått sönder direkt och sen har vi fått in några fullträffar med billiga, sknygga skor som har hållt jätte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela