Stora skoltjejen!

Publicerad 2011-08-24 17:17:01 i Allmänt

Idag var vi med Jennifer på uppropet första riktiga skoldagen :) Stolt tjej vi har!
Så roligt att hon redan första dagen på fritids hittade en kompis, de fann varandra direkt och satt brevid varandra idag i klassrummet. Imorgon ska hon få föja med oss hem och leka efetr fritids också.
Känns verkligen jätte rba att vi valde Fresta skolan, all personal är jätte bra och lätta att parat med och verkar vara helt underbara med barnen.




Inne i klassrummet, det var framdukat juice och slata pinnar till alla barnen som de hade att sysselsäta sig med medan lärarna gick igenom lite info med oss föräldrar.



Sen var alla barn ute på gården och rektorn häll ett litet tal. Alla nya 6 åringar fick släppa upp balonger i luften efter talet.

När jag hämtade Jennifer sen så berättade hon och hennes fröken att hon hade fått en skrivbok, bara hon av alla nya 6 åringar i hennes klass som kunde skriva lite redan. Så lite stolt är man ju :)

Kommentarer

Postat av: Millah - med bebis i magen ♥

Publicerad 2011-08-24 18:54:20

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela