Trött

Publicerad 2011-08-30 09:31:19 i Allmänt

Hade jätte svårt att ta mig upp i morse, vaknade inte ens första gångerna alarmet ringde. Även barnen var svår väkta idag. Vi kom upp tillslut iallfall och kom i tid till skolan utan stress.
När vi väl kom iväg så kände jag mig pigg, kom hem och fixade i köket och små plockade lite och hade energi. Satte mig ned nu för att äta en smörgås och kolla igenom mailen och blev helt plötsligt jätte TRÖTT.
Tror att jag får koka en stor kanna kaffe och hälla i mig :)

Magnus sov hos en kollega som bor på söder, de skulle ut mot Järna idag och äta lunch på en golfrestaurang där en kompis till dom har börjat jobba. Trode att jag skulle få hela sängen för mig själv men Hampus kom in smygandes vid tolv tiden, la sig tätt intill mig och sen har han legat så nära hela natten så jag nästan ramlat ur sängen. Jätte mysigt! Han brukar inte sova i vär säng förutom ibland då han kommer in framåt väldigt tidig morgon, men då har han fullt upp med att sparkas i sömnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela