vad ska man hitta på imorgon

Publicerad 2011-08-31 22:51:54 i Allmänt

Imorgon är som sagt jag, Magnus och Hampus ledig. Vi tänkte att vi skulle hitta på något kul med Hampus på dagen, men vad gör vi?
Verkligen brist på fantasi just nu, eller jag har flera ieér men vi måste vara tillbaka och hämta Jennifer 13.30.
Känns som om det är väldigt beroende på vädret, är det fint väder så räcker det med att vi är ute i lekparken, tar fram Hampus cykel så kommer han vara jätte nöjd :) Men regnar det så vet jag inte vad vi ska hitta på?



En bild från Lek & Bus på min lilla busunge, som för en gångs skull faktiskt ser ganska så lugn ut :)



I helgen är jag och barnen lediga också, så om någon vill träffa oss så säg till! Magnus jobbar 14-24 fredag, lördag och söndag så vi är väääldigt ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela