Wihoo, imorgon är jag ledig!

Publicerad 2011-08-31 19:23:45 i Allmänt

Ser fram emot en ledig dag imorgon, känner att jag behöevr det. Har inte varit helt okej den här veckan, ont i nacken, lite smått förkyld (förmodligen därför nacken varit värre) och allmänt trött.
Magnus är också ledig imorgon :) Jennifer går i skolan mellan 8-13.30 men Hampus är hemma. Vi ska på eftermiddagen till BVC för en extra viktkontroll av Hampus. När vi var där på 3 års kollen så hade han gått ned nästan 1kg sen vi var där när han var 2,5 år. Men nu tror jag nog att han kommit upp på sin kurva igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela