Ytterligare en bra inskolningsdag

Publicerad 2011-08-18 19:35:47 i Allmänt

Det gick verkligen jätte bra idag, Magnus tog första timmarna och sen bytte vi av så han kudne åka till jobbet.
Jag skulle ha åkt in till jobbet imorse för att prata lite med min chef men kom inte upp ur sängen pga. nacken. Ingen rolig strat på dagen, förmodligen så var det väl att jag slappnade av nu då jag är ledig ca.1 vecka. Brukar kunna bli så :( Tog mig iallafall upp någon timme senare och efter en lång varm dusch och värktabletter så kunde jag åka ocg byta av med Magnus.
Satt med under lunchen men sen ville Hampus att jag skulle stanna inne när de var dags för utelek. Satt i personalrummet i 2 timmar och pratade med personalen och en annan mamma, hann läsa Fritids resors nya magasin som kommit ut också :)

Eftermiddagen spenderade vi på Ica Maxi, barnen ville leka i lekrummet och jag strosade runt i affären och kikade på diverse saker. Behövde inte storhandla så jag kikade på lite köksgeråd, leksaker, provsmakade juice och mat som dom stod och bjöd på.
Nu är vi iallfall hemme sen någon timme tillbaka, ska försöka få barnen i säng nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela