1 december

Publicerad 2011-12-01 14:06:23 i Allmänt

Jag låg kvar i sängen imorse när barnen vaknade men jag hörde hur glada dom var när de kom på att de fick öppna första paketet i sina adventskalendrar :)
De kom inspringande till mig sen och visade stolt upp vad de hade fått. Jennifer hade fått ett litet skrivsett med penna och så tror jag det var sudd och pennvässare med hästar på. Hampus hade fått en liten bok om brandbilar. Båda var jätte nöjda!

Ska plocka fram chokladkalendrar nu så vi inte missar dom. Jag och Magnus lyckades ju köpa dubbelt så det bli 2 chokladbitar var varje dag nu för barnen. Vi köpte kalendrarna dagrna efetr varandra men jag hade glömt dom i bilen och Magnus hade direkt gömt undan dom så barnen inte skulle tjuvöppna.
Tror inte att barnen är så ledsna för det iallafall.

Jag och Magnus har en Bingolotto kalender som vi ska skrapa varje dag, man måste ju hålla hoppet uppe om att vinna! Kanske att vi får en härlig resa i julklapp? Som kostat oss 50:- :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela