Effektiv!

Publicerad 2011-12-20 19:16:20 i Allmänt

Storhandlat julmat, köpt några till julklappar, lämnat/hämtat barn i skolan, plockat upp alla kassar med mat, lagat middag, lagt in två sorters sill och nu är det chokladklubbor på gång.
Jennifer har även haft en klasskompis hemma, de lekte så bra och Hampus fick vara med hela tiden. Tror att jag fick mer gjort då hon var här än om bara Jennifer och Hampus hade varit hemma.   SÅ olika hur det blir med olika kompisar, ibland så vill de ju absolut inte att Hampus är med och då blir det massor av jobb att hålla honom borta. Kompisen som var över idag har en lillasyster på Hampus avdelning på dagis, så hon är väl väldigt van vid att ha syskpn med så förmodligen därför det funkade så himla bra.

Nu ska jag temperera choklad, massor av jobb med praliner och tryfflar.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela