Fixa fixa fixa

Publicerad 2011-12-16 10:49:59 i Allmänt

Lämnade barnen vid 8 då skolan började, så nu har jag ett par timmar innan jobb då jag kan fixa iordning hemmet. Så skönt att kunna göra det i lugn och ro!
Dock så gör förkylningen att jag inte riktigt orkar göra så mycket som jag önskar att jag skulle hinna med.

Igår blev det en tur till Täby C, Nilla skulle dit och shoppa så jag mötte upp för lite lunch och sen fick jag även några julklappar inköpta.
På vägen till jobbet idag så ska jag stanna till i Häggvik och köpa lite blommor så jag kan göra några julgrupper. Vi brukade träffas och göra det förut, men sen ett pra år tillbaka så har det inte blivit av. Saknar de härliga julblommorna här hemma så nu ska jag ta tag i det själv. Magnus bar upp en kartong igår kväll från klällaren där vi hade lite bra krukor för att fixa sånt i. Köpt några värmeljus nu också som jag tänkte ha med i arrangemangen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela