Fredag

Publicerad 2011-12-28 17:15:06 i Allmänt

Nu har jag äntligen planer för veckan :) Hade tänkt att vi skulle hitta på lite roliga saker nu när det var jullov, men då Jennifer blev sjuk så har vi bara varit hemma.
Får nog bli en ganska så lugn dag imorgon också så hon återhämtar isg ordentligt.
På fredag så ska iallafall jag och Jennifer göra sällskap med Cia, Linnea och Felicia in till stan. Vi ska till något som heter Palatset, kommer nog att bli en bra dag! Sen ska Jennifer sova över hos dom och vara där när vi jobbar under dagen på nyårsafton. Jennifer längtar verkligen, länge sen hon träffade Linnea nu.
Magnus är också ledig så han och Hampus får hitta på något tillsammans och sen funderar vi på om vi ska ta oss in till stan och äta middag. Eller så kanske vi hör efter om någon vill komma över hit på middag?
Något ska vi iallfall passa på att göra då vi är lediga, Magnus jobbar nyårsafton sen också så man får helt enkelt passa på när tillfälle finns.
Vi är lediga sen på nyårsdagen båda två, Magnus drog verkligen nitlotten på jobbet.... Endast ledig 24, 27, 30 december och 1 januari. Tur att det var julafton iallafall.
Så om någon tror att de kommer vara pigga och glada på nyårsdagen så hojta gärna till! :)

Nu ska jag fixa middag, Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela