Grekland

Publicerad 2011-12-06 23:07:39 i Allmänt

Nyss hemkommen från en Grekisk afton som Apollo arrangerat i sammarbetee med Grekiska turistbyrån. En mycket trevlig kväll, med massor av god mat och härligt sällskap :)
En kollega från Sveavägen vann första pris i en tävling de hade, han vann en resa till Grekland! jätte kul. Men vilken grej, tänk om jag hade kommit hem ikväll med ett presentkort på en greklands resa....

Jobb tre eftermiddagr nu, sen helg. Hoppas på att få en del att göra på jobbet, var fruktansvärt lugnt under helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela