Juldagen

Publicerad 2011-12-29 23:06:43 i Allmänt

Juldagen spenderade jag och barnen hemma hos Magnus syster med familj, även hans mamam och och bror fanns på plats då också. Magnus fick tyvärr jobba så han missade det, men kom förbi en liten stund efter jobbet innan det var dags att åka hem.



"Litet" Julbord ;)





Oscar som snällt sitter och väntar på maten.... elller sitter och smyg äter sin pepperkaka/bordsplaseringsskylt



Hampus har fått en sjungande och dansande tomte :) SOm jag nu inser att jag inte har en aning om var den tagit vägen....



Jennifer och Alva, Jennifer har en stor snygg tatuering på hela kinden som kommit med på varenda bild från årets jul...



Vet inte vad Claes gör här, men det ser ut som om han tänker ta livet av den sjungande tomten!



Lotta som får julklapp av oss.



Här äter man inte det som serveras, här fotar man det som finns på faten ;)





Kvällen avslutades med spel.
Kommer knapt ihåg hur det gick, fick så fruktansvärt ont i nacken så jag fick kämpa för att ens hålla mig uppe. Skönt att det gick snabbt att få en taxi hem sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela