Kalasat färdigt :)

Publicerad 2011-12-02 00:42:41 i Allmänt

Vi kom iväg, torts att jag var osäker tills vi faktiskt var utanför dörren hos Nilla och Claes. Hampus har verkligen en riktig trotts period nu och testar ALLA gränser.
Var iallafall väldigt trevlig och massor av gott blev vi njudna på :)

Presenten från oss och några till i Magnus släkt



Kan lägga upp en bild från mobilen också, den är tagen innan jag slog in allt med cellofan.
Champagneprovning för två, Amarone vin, Champagne, ostar, kex, choklad, marmelad och kex.


Och det här únderbara chokladkakorna fick vi till efterrätt

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela