Kläder

Publicerad 2011-12-11 18:11:34 i Allmänt

Måste ju även börja tänka på vad man ska ha på sig i jul, eller så blir det som vanilgt.... något som hänger längst in i garderoben och behöver vädras ;)
Var inne på www.nelly.com och kikade, har aldrig bestält därifrån tidigare men nu har jag gjort min första beställning. Så mycket fint! Och jag bestälde bara 1 klänning, billig var den också så det är ett riktigt fynd om den sitter bra på.
Hittade några snygga skor också men de vågar jag inte beställa.



De här skorna vill jag ha, men får ta och leta efter ett par i butik. Kanske lite lägre klack också, jag vill ju kunna använda dom :)


Hittade dom här också!!! Två frågar bara angående dom här innan jag beställer dom ;)
- Hur går man i dom/kan man gå i dom???
- Finns det någon som köpt dessa skor och beskriva hur man bär sig åt?

Det känns som om det saknas en klack, eller vad säger ni?



Blev ju bara en jätte lite bild, men dene här har jag i alla fall betsällt till mig :)
Såg snygg ut på bild så nu hoppas jag att den ska vara lika snygg i verkligheten, tyvärr inte alltid det är så.
Lite tråkigt bara att det blev en svart, men hade en röd med lite spetts i varukorgen men sen kände jag att Nej, den kommer inte komma till använding mer än 1 gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela