Sjuk?

Publicerad 2011-12-14 09:20:38 i Allmänt

Kännde mig väldigt trött och hängig igår, idag slog det till ordentligt. Lite feber, ont i halsen, snuvig och allmänt hängig. Bara hoppas på att det inte blir långdraget.

Var på julbord med jobbet i måndags, vi åt på Blekholmen. Julbordet var inte jätte stort men allt var fräsht, snyggt och gott! Inte så mcyket folk heller så det var inte lika hysteriskt som jag annars tycker att det ofta blir.
Sen gick vi vidare för en öl, inte mcyket öppet en måndagskväll men vi hamnade på East tillslut.

Pigg och glad klev jag upp sen kl.06 igår morse för att infinna oss på Hampus luciafirande på dagis. De var så söta, Hampus sjöng hela tiden förutom då han gäspade :) Han var så trött och gäspade sig nästan igenom hela morgonen.
Jennifer hade luciatåg i måndags eftermiddag för föräldrarna, sen hade de två luciatåg för skolan igår.
Det var riktigt bra gjort, alla barnen var så duktigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela