Trött

Publicerad 2011-12-05 21:20:06 i Allmänt

Förstår inte hur jag kan vara så trött? Känns som om jag inte vaknat till alls idag.
Var på kurs idag inne i stan, väldigt givande men helt slut i huvudet. Imorgon är det dags igen, sen hoppas jag att mina flygbokningar kommer gå ännu smidigare än vad de kännts tidigare :)
Ska iväg på en Greklands kväll som Apollo arrangerar imorgon kväll också, jätje kul men just nu har jag ingen aning om hur jag ska orka. Hoppas att jag är lite piggare imorgon :) Vi är flera från mitt jobb som ska gå imorgon så det ska verkligen bli trevligt!
Fick även veta idag att det förmodligen blir julbord med mitt jobb nästa måndag :) Kan inte bli annat än trevligt!
Jobbigt bara att vi ska upp TIDIGT på lucia då Hampus har luciatåg kl.07.00

Nu ska jag försöka få iväg en beställning på lite julklappar till barnen, sen måste jag soooova...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela