Uppe nu

Publicerad 2011-12-01 14:00:57 i Allmänt

Helt galet, igentäppta bihålor och ryggskott vaknade jag med imorse. Var bara att dra täcket över huvudet och säga till Magnus att ta bussen med barnen till skolan (men han anade det redan sen igår kväll). Jag somnade om och vaknade runt 12 tiden! Febern borta, förkylningen bättre, lite nässpray bara som behövs så jag slipper värken i bihålorna men ryggen och nacken värker otroligt mycket fortfarande. Hoppas på att lite alvedon och ipren ska hjälpa. Något starkare kan jag inte ta då jag måste iväg med bilen.
Blir ingen gympa idag för mig och Hampus, även om värktabletterna skulle hjälpa lite så vågra jag mig inte på att åka dit. Hoppas på att orka med lite kalas iallafall och då kan vi även komma dit i tid.
Claes (min svåger blir det väl, så dåilg på sånt) fyller 40år idag och det ska ju självklart firas :) Har en stor present som står här hemma på matbordet, ska lägga upp en bild sen på den ikväll.

Ha en jätte trevlig 1 december nu!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela