Barkarby idag

Publicerad 2011-07-07 22:50:29 i Allmänt

Spenderade eftermiddagen med barnen, mina systrar och min mormor i Barkarby idag. Vi gick och kikade i ite affärer, barnen lekte i lekparken inne på outlet området och fikade under ett parasoll på waynes. Inte ofta jag eller min mormor väljer skuggan framför solen men idag var det riktigt hett ute. Vi satte oss och fikade, barnen åt isglass men den smälte väldigt snabt själv tog jag en laktosfri chokla och mint frappesom var väldigt god och svalkande. Upptäckte att Odd Molly öppnat i Barkarby (kanske var länge sedan men jag har inte tänkt på det tidigare) hittade iallfall en jätte härlig och fin klänning där. Och med outletpriset så blev det ett rätt okej pris på den också :) Köpte även gardiner som min mormor tog med sig hem direkt, blev två stycken då färdigsydda endast såldes i en längd, så hon ska sy ihop två stycken så ska det passa i vårat vardagsrum sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela