Fredag kväll

Publicerad 2011-07-08 19:09:36 i Allmänt

och här sitter jag själv.... eller jag har ju sällskap av barnen :) Har inte ens orkat kolla om någon är ledig och vill ungås, tror att jag bara behöver ta det lugnt och vila upp mig lite.
Hämtade barnen precis till stängning kl.18 och gick sedan till Sigma och köpte pizza. Köpte 2 st. pizzor och jag tror att det totalt blev 1 hel pizza kvar. Måste vara värmen som gör att man inte är så hungrig.
Nu sitter jag iallafall med ett glas rosé med en isbit i och bara varvar ned, har en hel del som måste plockas med här hemma men det är alldeles för varmt nu för att orkas med. Om tempen inne bara kan sjunka någon grad så ska jag sätta igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela