Gröna lund

Publicerad 2011-07-07 12:17:31 i Allmänt

Igår spenderade vi 11 timmar på Gröna lund, och Jennifer hade nog gärna stannat sista timmen också till dom stängde. Vi hade en toppen dag men Jennifer var nog den som hade allra roligast :) Hon lät inte många minutrar gå till spillo, hon åkte allt hon fick åka och många gånger om.
Lite synd att Jennifer saknade 1,5cm för 120 gränsen som det var på mycket hon ville åka och Hapmus saknade 1,5cm för 100cm gränsen. Hampus var lite besviken då Jennifer fick åka mycket mer än honom, men med lite mutor i form av glass och liknande så gick det bra ändå :)
Jennifers absoluta favorit var Kvasten, som jag innan var tveksam till om hon ens skulle våga åka. Men om man räknade in att stå och kö så hamnade Kvasten och Bläckfisken på delad 1:a plats. Bläckfisken slapp hon köer till och fick åka mycket längre :) Men jag håller med henne om att det är de två roligaste på Grönan.
Ska leta upp kameran och återkommer ikväll med bilder, förhoppningsvis finns det några bra iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela