Hallen

Publicerad 2011-07-21 01:12:39 i Allmänt

Nu har jag startat pprojektet med att fixa iordning hallen :) Flyttade två sideboard som vi hade i sovrummet till hallen, ska nu hitta några shyssta ljusstakar eller ljuslykta att sätta där på. Den svarta byrån vi haft där innan står nu för en garderob så den får vi ta och tömma imorgon och flytta ned till källaren.
Sitter och kikar runt nu på olika inredningshemsidor, hittar massor av fint men vi inte mycket som passar in på måtten. Behöver dels en skohylla och sen så behöver vi en förvaringsmöbel i kapprummet, bra lådor där man kan lägga vantar, mössor, kepsar och dylikt. Det är på den platsen som måtten är väldigt begränsade och det mesta är 2-3 cm för brett.

Borde väl igentligen sova men fastnade som sagt med att kika runt på förslag på hallmöbler, även på jakt efter en tavla att hänga ovanför soffan. Magnus sitter brevid med andra datorn och spelar pokern, så vi är så där lagom sociala :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela