Härlig dag vid havet

Publicerad 2011-07-09 20:08:55 i Allmänt

Spenderade dagen med sol, bad och bara njöt. Vi mötte upp min mamma och mina systrar, jätte trevligt.
Faktiskt väldigt skönt i vattnet, var i och simmade en del men det tog ett tag innan jag vågade mig i :)
Tyckte att vi var lite sega i morse att komma iväg, var franne kl.12 ochdå var det endast en familj till där.
Sen när klockan blev 13 så började komma några till och ytterligare en halvtimme senare så kom det bara fler och fler. När vi åkte vid 16 tiden så var parkeringen full och det var jätte mycket folk både på stranden/i gräset och i vattnet.

Tyvärr inte så många bilder, hade helt enkelt inte riktigt tid. Sen så passade jag på att riktigt lata mig i solstolen en del :)



Här var vi helt ensamma förutom en mamma med sina två barn.
När vi åkte så var hela badet proppat med folk.



Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela