Jobbat

Publicerad 2011-07-18 12:33:32 i Allmänt

Här har det varit lugnt, jag har jobbat på sen i fredags. Nu är jag ledig under förmiddagen för att jobba till stängning ikväll.
Barnen är på ett annat dagis den här och nästa vecka, så vi tog en promenad dit och fick sällskapav Sofie. Tog ca. 30 minuter att gå med barnen, osen fortsatte jag och Sofie en bit bort och var ute nästan 1 timme till.

I lördags så hade vi Nilla, Claes och barnen över på middag, Magnus hade fixat hemma och förberett det mesta av maten tills jag kom hem. Även våra gäster kom inan mig, jag jobbade till kl.16.30. Jätte trevlig kväll med god mat och trevligt sällskap, spelade lite sällskapsspel också men vi beheöver inte gå närmare in på det...
Sent blev det iallafall, som vanligt när vi umgås med varandra.

Igår kväll så gick vi och grillade med Sofie, ännu mer god mat och trevligt sällskap. Avslutade med att spela lite kort, och jag vann!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela