Känner mig riktigt lat idag

Publicerad 2011-07-14 13:28:16 i Allmänt

Känner mig riktigt lat idag, men snart måste vi iväg till Täby då Jennifer ska vara hos läkaren kl.15
Blev en lång dag igår på landet :) Mattias hade stor tomt och barnen sprang ute hela dagen och lekte, vi satt på altanen och pratade mest hela tiden och blev bjudna på god lunch. Dom hade en kanin och en katt som bara för någa dagar sedan hade kommit hem med 3 kattungar. Barnen gillade kaninen och kattungarna var ju bara för söta.

Grabbarna blåser såpbubblor

 






Efter besöket hos Mattias utanför Mariefred så åkte vi tillbaka in mot Södertälje för att sen åka ännu längre söder ut till Hölö och hälsa på Alex.
Om vi tyckte att Mattias bode på landet så är det inget emot Hölö.
Barnen fick se ännu flera djur, en lite shettlandsponny, höns, hundar och får. Alla djuren gick lösa på gården förutom fåren. Barnen fick även provsitta i två stycken traktorer.







Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela