Kvälls funderingar

Publicerad 2011-07-08 00:36:05 i Allmänt

Ensam hemma ikväll, eller jag har ju barnen hemma men dom sover sen ett par timmar tillbaka. Så ofta som jag tänker på saker som jag borde göra, ringa dom där samtalen, skicka det där mailen/breven, men istället så tänker jag att jag kan göra det sen. Men sen blir det ju aldrig av...
Idag när jag satt i bilen på väg till Barkarby så hade jag radion på, kom då på att varje gång jag lyssnat på eftermiddagarna med Rix fm nu under sommaren så har jag tänkt på Emelie, lite senare. Hon jobbar i sommar för Tele2 och dom åker med Rix fm på sommarturné. Nu när jag lyssnade så kom jag på igen att jag har ju inte ringt Emelie än, så upp med mobilen och så ringde jag. Det var inget särskilt jag ville, bara säga Hej och höra efter hur hon har det på resan/jobbet :)
Har haft en del papper hemma som borde postats med en gång, men även där så har vissa saker blivit liggande. Men nu äär allt iväg skickat och det känns genast skönt att få det gjort.
Varför är det så svårt att göra saker och ting med en gång? Tror inte att det bara är jag som skuter upp på saker, men det känns ju så mycket bättre att få saker gjort direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela