Lördag

Publicerad 2011-07-02 23:49:19 i Allmänt

Jobbdag för mig men Magnus och barnen har varit lediga. Sofie flyttade idag så Magnus och banen har hjälpt till med flytten medan jag var på jobbet, nu är jag nyfiken på hur det ser ut.
När jag kom hem så var familjen redan nere på ängen och hade förberätt för en grill middag i solen, jätte härligt.
Blev grillad biff med potatissallad och bea, och en kall öl till det. Mycket gott! Barnen träffade på flra dagiskompisar som också var där så dom sprang runt och lekte och hade det jätte bra :)
Jag kom på i morse att JEnnifer fick ett par inlines av oss i present, men då var det lite för mycket snö för att använa dom. Så idag kom dom fram på nytt, hon åkte till och rån ängen och ävn nere på ängen :) Hon hade gaska bra balans men lite feg, snart så kommer det nog gå väldigt bra.
Jobb imorgon också som gäller, får se vad kvällen bjuder på.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela