Nu då?

Publicerad 2011-07-10 15:49:05 i Allmänt

Lite smått rastlös, vet inte riktigt vad jag ska hitta på? Har en del som ag vet måste fixas med men som jag helst gör när barnen sover. Finns en del som ehöver rensas, sortera och fixs iordning.
Fick hem nysydda ardiner ogår också men dom måste strkas och det är inte heller något jag vill göra när HAmpus är uppe.
Vi var en sväng till Kairo badet men blev bara där 1 timme, sen började det regna.
Efteratt vi kommit hem så har det både hunnit med att vara klarblå himmel och återigen mult och lite regn. Nu ser det u att klarna upp en gång till, fårgan är om vi ska chansa och åka dit?
Får se hur vi gör, ska ringa Sofie och kolla med henne vad hon tror om Kairo igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela