Nu ska jag verkligen göra som jag lovat mig själv

Publicerad 2011-07-08 12:54:09 i Allmänt

Jag ska ta tag i saker och ting så det verkligen blir av!

Börjat nu med att ringa husläkarmottagingen, de kommer ringa upp om ca.30 min. Måste få någon ordning på vad det kan vara med Jennifers mage. Vi utesluter laktos nu, hon är bättre i magen men fortfarande inte bra. Snart börjar hon skolan och då vill jag gärna att det ska funka, nu är hon dålig i magen ganska så ofta och hon behöver hjälp på toa vilket hon borde klara själv i Augusti. Hon har aldrig klagat över att hon har ont i magen, jätte skönt men samtidigt så gör det oss ännu mer fundersamma på vad det kan vara.

Sen så ska jag ta tag i att söka biljetter till Dublin! Nu vill jag komma iväg och hälsa på Carro, Lee och Rachael.
Nu har Carro bott där i 6 år och jag har fortfarande inte kommit dit. Ska börja kika lite på biljetter redan i eftermiddag när jag sitter på jobbet.

Lika bra att skriva ned det som jag ska göra, på något sätt så känns det som om det lättare blir gjort då än om jag bara tänker att jag ska göra saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela