Pop

Publicerad 2011-07-21 23:13:07 i Allmänt

Fick ett sms från polarn o pyret igår att de började med tag 2 betala för 3 på alla rea plagg. Så jag skyndade mig dit och fyndade en del :) Både i Stinsen och i Solna faktiskt. Perfekt då det blev en del plagg som kommer passa perfekt till hösten, specielt Hampus behövde verkligen ordentilg uppdatering i sin garderob.
Gillar att plaggen nu kanske snittade 80:- st. istället för sitta ca.240:- på ordinarie :) 
Åkte även och STOR handlade mat, vilket verkligen behövdes då vi inte gjort det senaste månaden. Syns på kontot nu men väldigt skönt att ha en full kyl och frys, blir bara massa små handlande annars och då blir det ju ännu dyrare.  

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela