Så då var servicen bokad också

Publicerad 2011-07-12 12:18:50 i Allmänt

Bokade och betalade besiktingpå bilen här om dagen, och nu har jag bokat service och genomgång inför besikting som blir av veckan innan. Så länge inget fel dyker upp så känns det som om det blev bra mycket billigare än vad jag hade räknat med. trode nog det skulle gå på ett par tusen till, så det var stor skillnad.
Lika bra att få allt fixat nu innan garantin på bilen går ut. Men jag hade hellre lagt pengarna på något roligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela