Så var det sen kväll helt plötsligt

Publicerad 2011-07-01 21:25:08 i Allmänt

Kom inte ifrån jobbet förrän 18.45, så jag var hemma ganska så sent. Sofie som passade barnen hade lagat middag och det var precis färdigt när jag kom hem, vilken lyx.
Har precis fått Hampus i säng (men nu kom han upp igen) tänkte försöka sitta och mysa lite med bara Jennifer. Frågade hur dagis hade varit idag, det hade varit lite konstig tidag sa hon. Hon hade målat några fina teckningar med blommor på som hon tagit med hem. Jag frågade om hon målat någon och lagt i lådan med de andra som hennes kompisar hade gjort, det hade hon inte. Det verkade som om hon inte vågat fråga någon fröken om att få lägga en där.

Hade tänkt skriva om helt andra saker idag och hade lite bilder på gång, men det får helt enkelt bli en annan dag.

Kommentarer

Postat av: Pernilla

Publicerad 2011-07-01 23:22:15

Usch, stackars Jennifer! Säkert massor av tankar som far omkring i huvudet just nu.

Har tänkt på det du skrev hela dagen... Det är svårt att förstå varför sånt ska hända barn.

Precis när man fått hoppet om livet tillbaka och inser att detkan ske mirakel.

Krama om Jennifer från mig!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela