Ytterligare en dag i Barkarby

Publicerad 2011-07-21 22:28:12 i Allmänt

Spenaderad hela dagen med att gå i möbelaffärer idag också, avslutade med Ikea vilket var v'ldigt stressande och hysteriskt. Fyndade iallafall både en vägghylla och en lådhurts till Jennifers rum, så något possitivt blev det iallafall med ikea besöket :) 1 timmes kö var det till lekrummet så jag hade ju nästan hunnit kolla runt i hela varuhuset när barnen väl fick gå in och leka.
Fick hjälp avSofie nu på kvällen med att få upp kartongerna och även att skruva ihop en av möblerna, bjöd på middag som tack. Trevligt med lite sällskap när Magnus jobbar kväll.
Nu ska jag forstätta rensa ur ganla hyllan vi hade i hallen, massor av skräp.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela