Äntligen

Publicerad 2011-05-04 17:20:36 i Allmänt

Nu har jag tagit tag i något som jag igentligen sulle ha gjort i höstas, bokat tid för fotografering av Jennifers ärr hon har under/på hakan.
Fick hem ett brev från Trygg Hansa idag angående det så då sökte jag upp en fotograf på eniro som höll til här i Väsby, vi ska dit på måndag. Försökte fota själv men det gick inte alls.

Glömde kameran när vi var på dagis idag, det sista jag tänkt på men ändå så glömde jag den.
Blev några bilder med mobilen, tyvärr inte så bra kvalite.










Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nettan

Hej Välkomna hit till min blogg! Jeanette heter jag och är 25 år, bor Norr om Stockholm i Upplands Väsby. Har tillsammans med min sambo Magnus två barn, Jennifer 7 år och Hampus 4 år. Familjen är i fokus här i bloggen, allt vad det innebär med 2 underbara, busiga och härliga barn.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela